
Řešení nepřevzaté zásilky
Pokud je prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží při dodání převzít, viz. obchodní podmínky.
V případě, že kupující nepřevezme zboží zaslané prostřednictvím přepravce na základě platné objednávky, vznikne prodávajícímu škoda na poštovném, balném a dalších administrativních nákladech. Tato částka může být připočítána k následné objednávce. Prodávající si rovněž vyhrazuje právo uplatnit smluvní pokutu vůči kupujícímu ve výši až 300 Kč za každý jednotlivý případ dodání v rámci České republiky.
Pokud kupující zásilku nevyzvedne, provozovatel e-shopu nenese odpovědnost za její nedoručení.
Opětovné zaslání nevyzvednuté zásilky je možné po dohodě, přičemž kupující je povinen uhradit náklady spojené s nedoručením a opětovným doručením zásilky.
Pokud se nepřevzetí zásilky bude opakovat, může prodávající odmítnout přijetí další objednávky od téhož kupujícího.
